Review Nufar verde geamuri

img_20161011_125817

Acesta a fost unul dintre primele produse din gama Nufar pe care le-am incercat si este in topul preferintelor mele in materie de curatat geamuri. Mi-a placut foarte mult ce am citit pe ambalaj si de aceea l-am cumparat: “formula biodegradabila; parfum hipoalergenic; fara coloranti; ambalaj reciclabil”.

Cand l-am folosit prima data, am remarcat ca are intr-adevar un miros foarte placut, suav si deloc iritant. Contine extract de musetel ecocertificat. Ei si ce sa vezi! Nu numai ca este un produs care respecta mediul, dar curata EX-CE-LENT! De atunci il folosesc exclusiv si nu numai pentru geamuri si oglinzi, dar si pentru faianta si usitele dulapurilor din bucatarie.

Faptul ca isi face bine treaba, este biodegradabil, in ambalaj reciclabil, miroase placut si este un produs autohton ma fac sa ii acord un punctaj maxim pe segmentul lui.

4 thoughts on “Review Nufar verde geamuri

  1. Eu folosesc Nufar negru pentru baie. Miroase de mori, ramane izul ala chimic de innebunesti pana se face curent suficient pentru a se aerisi incaperea (noroc ca stau la curte pentru fug afara imediat ce spal baia)….dar……dezinfecteaza foarte bine si totul devine curat si stralucitor ca in reclamele tv 🙂 )))))

    p.s.: La multi ani pentru 8 martie! :*

    Liked by 1 person

Leave a Reply

