Tag de Dragobete

tag

Mi-a placut foarte mult acest tag asadar m-am grabit sa postez cate ceva. Sper sa va placa raspunsurile si invit pe oricine doreste sa il preia. Multumesc fetelor de la Delicatese literare pentru acest tag.

  1. Cadoul tau surpriza

Un trandafir rosu si o sticla de vin portughez.

  1. Dorinta ta arzatoare de Dragobete.

Dorintele mele arzatoare sunt foarte greu de manifestat in cuvinte.

  1. Prietenii cu care vei iesi in oras.

Daca vorbim despre prieteni literari, mi-ar placea o iesire in patru impreuna cu Shawn si Brenna, din seria Norei Roberts.

  1. Cine crezi ca iti va aduce cadoul perfect?

Ce lipsa de imaginatie pe mine, dar nu stiu daca exista cadoul perfect. Asadar, orice cadou primit din suflet, se transforma pe loc in cadoul perfect.

  1. Floarea ta preferata – asociaza un personaj cu floarea ta preferata si mentioneaza un argument care sa explice alegerea facuta.

Floarea mea preferata este trandafirul – un personaj la care ma pot gandi este Ben Davies din “Muzica inimii”, de Jane Lovering, deoarece orice trandafir are si spini, orice om are calitati si defecte.

  1. Ce vrei sa bei de Ziua Indragostitilor – asociaza o bautura cu o carte/personaj

As vrea sa beau vin rosu – iar aceasta bautura si multe altele le pot asocia cu o serie de  personaje din cartea “Un tip mortal”, de Marian Keyes. Cititi si veti vedea de ce. J

  1. Cum te imbraci astazi – asociaza un stil vestimentar cu o carte/personaj

Un outfit splendid in alb – negru, cum poarta Yennefer de Vengerberg in seria Witcher a lui Andrzej Sapkowski.

  1. Oare azi va fi insorit? – asociaza un tip de vreme cu o carte/personaj

Probabil ca da, daca nu cumva va veni o furtuna ca cele care bantuie prin Roshar si va aparea si Kaladin Stormblessed.

  1. Unde ai prefera sa mergi? – asociaza o carte cu un local/oras

Daca tot iesim cu Shawn si Brenna la o cina in patru, ar fi frumos sa fie chiar la Gallagher’s Pub, in Ardmore. Prietenii stiu de ce J

  1. Melodia pe care ai vrea sa o asculti in seara aceasta este…. – mentioneaza una dintre melodiile tale preferate

“ Strangers in the Night” Frank Sinatra

https://www.youtube.com/watch?v=hlSbSKNk9f0

  1. Cu cine iesi in seara asta – mentioneaza un/mai multe personaj/personaje

Chiar daca am raspuns la o intrebare asemanatoare, as iesi si cu Lola Daly si Rossa Considine din “Un tip mortal” de Marian Keyes, ca tot sunt in Irlanda ii chemam si pe ei la Gallagher’s.

  1. Oare mergeti la film? – mentioneaza un film pe care ai vrea sa il vezi?

As vrea sa vad un film mai vechi – “Vacanta la Roma”.

  1. La ce ora va intoarceti – mentioneaza numarul de carti pe care le-ai citit pana acum in 2017

Ah, eu niciodata nu imi numar cartile citite si nici orele la care ma intorc de undeva…;)

  1. Definitia iubirii – mentioneaza o carte/ un personaj care ti-a dovedit ca merita mentionarea lui la aceasta ultima cerinta

Cred ca Penelopa din Odiseea este un exemplu de iubire si fidelitate. ❤

8 thoughts on “Tag de Dragobete

  1. Frumos!
    Imi place si mie Frank Sinatra, chiar am ascultat melodia Strangers in the night zilele trecute 😉
    Filmul Vacanta la Roma este un clasic exceptional.
    Imi plac gusturile tale.
    Cat despre vin…uite ca nu am idee ce gust are 😛

    Liked by 1 person

Leave a Reply

