Review Suddenly Woman I

Suddenly-Woman-I-300x250

Din seria produselor la pret mic si calitate ok, va propun astazi Suddenly Woman I, din seria parfumurilor marca Lidl. Se spune ca acest parfum miroase asemanator cu Chanel No. 5. Acum, ca n-o fi el chiar Chanel No.5, dar are calitatile sale. Iata cum l-am perceput eu: notele dominante, cel putin pe pielea mea, sunt cele de pudra si sapun, cu oarece iz lemnos. Este clar un parfum lady-like, nu este genul fresh recomandat adolescentelor, dar nu l-as numi nici “mamaistic”, asa cum uneori este catalogat si Chanel No.5. Nu e de purtat din punctul meu de vedere pentru o seara romantica, dar este foarte bun pentru birou si activitati de zi. Il recomand ca parfum de iarna, in general pentru vreme rece. Dureaza cateva ore, dupa care trebuie reimprospatat, dar la pretul lui, nu e nicio problema.

5 thoughts on “Review Suddenly Woman I

  1. Eu asimilez parfumurile ultra duci cu persoane in varsta…nu stiu de ce.
    Nu am testat acest parfum asa ca nu ma pot pronunta.
    Ma bucur ca spui exact ce gandesti!
    Asa aflam lucruri interesante si ne hotaram daca merita ori nu sa cumparam un produs!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

