Masca de par cu proteine din lapte Kallos LATTE

kallos latte

Mi-am pus in minte, din cand in cand, sa fac cate o mica prezentare a unui produs care mi-a placut. Deja am prezentat mai demult sprayul pentru geamuri Nufar verde, acum este randul unui produs cosmetic: masca de par cu proteine din lapte Kallos LATTE.

Eu am varianta de recipient de 800 ml, asadar o cantitate suficienta pentru o folosinta de durata. Masca are un miros foarte placut, cumva de frisca. Consistenta este, de asemenea, placuta. Recomand pentru un par cu tendinta de rebeliune si uscare, cum este si al meu. In plus, al meu par este ondulat si are tendinta de a se zbarli, mai ales dupa spalare. Masca aceasta l-a imblanzit si l-a facut usor de pieptanat, lasandu-l cu un miros foarte agreabil. Atentie! Nu aplicati masca pe radacina, deoarece poate ingrasa parul si mai ales, pielea scalpului. Aplicati mai ales in zonele cu maxima tendinta de incurcare si veti obtine un rezultat bun. Nu cred ca ar fi recomandat pentru un par gras sau moale, cu fir subtire. In general mastile se adreseaza parului uscat sau deteriorat.

Exista multe sortimente de masti pentru par la Kallos, eu pe aceasta am incercat-o cu un rezultat bun, asadar raportul calitate-pret mi se pare satisfacator.

Ati incercat aceasta masca de par? Ce alte produse asemanatoare ati mai incercat?

4 thoughts on “Masca de par cu proteine din lapte Kallos LATTE

Leave a Reply

