Despre viata

wood road

La aceasta leapsa am fost invitata de catre Antoaneta de la Drumul vietii, care a preluat-o la randul sau de la Vienela. Va multumesc, fetelor! Intrebari foarte interesante. Asadar, sa incepem:

 

1.Libera prin viata ori rasfatata intr-o colivie de aur?

Cred ca oricine prefera libertatea, dar uneori viata te mai impinge si in cate-o colivie (nici macar de aur). Cred ca libertatea este foarte importanta si nu trebuie sa renuntam la ea, in plus trebuie sa ne mentinem mereu spiritul liber, mintea si inima deschise.

 

2. Zi sau noapte?

Crepuscul. Asfintit. Rasarit.

 

3. Cafea sau ceai?

Vin rosu. Seara. Atat cafea cat si ceai, peste zi.

 

4. Numeste 3 fiinte si 3 obiecte fara de care viata e pustie

In primul rand ar fi sotul si fiica mea – apoi multe alte fiinte minunate, familie si prieteni, chiar si pisica mea iubita, copacii si plantele, deci chiar nu pot alege doar inca unul, cat despre obiecte, ar fi bineinteles cartile.

 

5. Iti place sa daruiesti ori sa primesti?

Imi plac ambele variante!

 

6. Iubesti copiii? Dar ei pe tine?

Ii iubesc, desi poate nu sunt genul prea mamos, ci mai mult genul dezinvolt, iar ei par atrasi de respectul si egalitatea cu care ii tratez.

 

7. Ieri sau maine?

Fara niciun dubiu – AZI.

 

8. Iti surade ideea de a aduna tot ce scrii, gandesti sub forma de carte?

Nu este stilul meu. As scrie, eventual, o carte fantasy. Nu cred ca ceea ce gandesc eu este chiar atat de fabulos incat sa faca obiectul (sau subiectul) unei carti.

 

9. Dai si fugi ori lupti pana la capat?

He, he. Depinde de situatie, probabil. Nu am o reteta anume. Important este ca “batalia” sa aiba un scop constructiv.

 

10. Carte sau film?

In 90% dintre situatii, carte. Asta nu inseamna ca nu apreciez un film bun, din contra.

 

11. Un cuvant care te reprezinta

Mister.

Nosce te ipsum, sau cunoaste-te pe tine insuti, zicea Socrate.

In asteptarea acelei zile, ma limitez la cuvantul “mister”.

 

Acestea fiind zise, invit pe buna mea prietena Geo sa preia aceasta leapsa si pe oricare dintre voi, daca va inspira cumva.

2 thoughts on “Despre viata

Leave a Reply

