O leapsa mai veche

IMG_20170329_131406

Am primit invitatie sa raspund la aceste intrebari de la Antoaneta. I-am dat si eu titlul “O leapsa mai veche”. Cata imaginatie!

Asadar:

Saptamana trecuta am cheltuit cel mai mult pe

Acum imi storc creierii sa gasesc raspuns la aceasta intrebare… Nu imi amintesc sa fi cumparat nimic special saptamana trecuta, zau asa! Probabil cel mai mult am cheltuit pe alimente, cum se intampla adesea.

Daca as castiga maine 10000 euro as….

… as cumpara bilete la meciul de finala Cupei Italiei dintre Lazio (cei care ma cunosc stiu ca este echipa mea de suflet de peste 17 ani) si Juventus (sper ca stiti cine sau ce este Juventus), bilete de avion si tot ce trebuie ca sa fiu prezenta la asa mare eveniment, cu tot cu anturaj. Restul ar astepta, cuminti, in banca sa le vina randul la cheltuit.

Reteta mea preferata dintre cele mai ieftine este…

… pui cu sos de vin rosu si cepe mici! Voi prepara, sper, curand reteta ca sa ii fac poze si sa o postez pe blog.

Distractia mea preferata care nu implica cheltuieli este

… sunt mai multe. Lectura este una dintre ele, plimbarile in aer liber alta, mai adaug ceea ce scriu pe blog, World of Warcraft si fotbalul de calitate. Bine, toate implica un minimum de cheltuieli, daca este sa mergem la sursa, dar nu este nimic exorbitant.

Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca

… voi reusi sa ofer putina inspiratie oamenilor spre a citi o carte buna, a asculta muzica buna sau a prepara ceva bun de mancare.

Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, as

… alege sa vizitez anumite destinatii, cum ar fi Irlanda, Japonia, Brazilia! Asa, cand imi vine mie pe chelie, cum se zice!

Cand eram copil visam sa fiu ….

… Robin Hood!

Acum…

… incerc sa fac ce pot si cum pot eu mai bine in circumstantele simpaticului prezent. Uneori imi iese, alteori mai putin, dar nu renunt!

Dintre mere si pere, imi plac

Piersicile! Dar strict intre mere si pere, aleg merele. Perele imi dau reactii … interesante la nivel intestinal.

Dintre ghiocei si zambile imi plac...

Ghioceii! Ma incanta suavitatea si rezistenta acestor flori!

Banii reprezinta pentru mine….

… adeseori un raspuns la diferite probleme, cu conditia sa nu se transforme ei insisi intr-o problema! Serios vorbind, banii sunt in primul rand mijlocul de a obtine cele necesare, mijlocul de a accede la diverse lucruri care fac viata mai placuta si apoi un mijloc folositor pentru realizarea unor idei si proiecte.

Predau stafeta, daca nu au preluat-o inca si le face placere sa raspunda la intrebari, catre Geo, Delicatese literare si Vienela.

4 thoughts on “O leapsa mai veche

  1. Multumesc pentru leapsa! 🙂 Voi raspunde in zilele urmatoare.
    Ha, ha, aproape o saptamana am vrut si eu in copilarie sa fiu Robin Hood. Apoi am descoperit ca imi placea mai mult Capitan la 15 ani. :))))

    Liked by 2 people

Leave a Reply

