Apa de toaleta Summer White Sunset de la Avon

summer white sunset

Vara se apropie cu pasi repezi si sunt sigura ca toate ne dorim sa mirosim cat mai imbatator in bataia brizei calde a serilor de vara. Iata ca vin cu o sugestie care nu va lasa nici buzunarul gol, nici nu va dezamagi. Eu, cand ma gandesc la un parfum de vara, imi vine in minte ceva floral, fructat, poate chiar gourmand. Sau, de ce nu, fresh/acvatic. Mi-am achizitionat acum nu mult timp aceasta apa de toaleta, Summer White Sunset de la Avon si sunt foarte multumita de ea. Nu este un parfum tipic majoritatii celor de la Avon, are ceva deosebit, armonios, aromat si cald.

Aromele care il compun sunt: lotus, piper roz si lemn de mesteacan. Bineinteles, acestea se simt diferit pe fiecare piele. In cazul meu, imediat am simtit parfumul floral al lotusului, iar dupa un timp note picante, condimentate, care mie personal mi se pare ca dau o tusa de personalitate acestui mix. Dupa o vreme, mirosul devine cald si lemnos, simtindu-se nota caracteristica a mesteacanului. Longevitatea este destul de buna, iar siajul puternic in prima faza, devine moderat pe parcurs.

Dupa parerea mea, se poate folosi atat ziua, cat si seara. Mie imi evoca exact ceea ce cuprinde numele sau – momentul unui apus de vara.

Un reprezentant Avon va poate da mai multe detalii referitor la achizitia acestei ape de toaleta. Daca nu stiti de unde sa il comandati, pot sa va spun de unde l-am luat eu: Antoaneta de la Drumul Vietii. Este trendsetter, adica are acces la cele mai noi campanii si oferte si va sfatuieste referitor la articolele pe care vreti sa le comandati. Puteti sa o contactati, in caz ca va doriti un produs Avon.

Voi mai prezenta si alte sugestii de parfumuri pentru vara, in curand!

5 thoughts on “Apa de toaleta Summer White Sunset de la Avon

  1. Pingback: Million – Al Haramain (review) | adropofinspiration

Leave a Reply

