Million – Al Haramain (review)

 

million1

Zilele trecute v-am prezentat apa de toaleta de la AvonSummer White Sunset. Astazi, mergand pe aceeasi linie a parfumurilor la preturi decente, va voi prezenta uleiul parfumat de la Al HaramainMillion.

Nu va asteptati ca aceasta esenta sa fie tipica parfumeriei arabe, pentru ca nu prea este. As zice ca este un parfum foarte potrivit pentru vestici deopotriva, desi are un aer oriental misterios.

Este un parfum floral-fructat-gurmand. Notele dominante pe care le percep eu sunt vanilie si iasomie, cu o nota de pruna. Un parfum dulce, delicios, fara acel iz de sintetic pe care il au multe parfumuri mai ieftine. Nu este acel dulce deranjant, iritant, inecacios. Este intens si rezista foarte bine pe piele, chiar daca proiectia o are destul de rafinata, ceea ce il face utilizabil in aproape orice ocazie, inclusiv la job, daca il aplicati cu discretie. Foarte potrivit si pentru seara, mai degraba vara. Sincer, mie mi se pare agreabil atat pentru iarna, cat si pentru vara. Depinde foarte mult de chimia proprie purtatoarei si de modul in care il percepe. Eu il consider suficient de versatil pentru a fi folosit in orice anotimp si moment al zilei.

Un raport excelent calitate-pret, il recomand cu drag iubitoarelor genului. Sticluta are 15 ml, cu roll-on.

4 thoughts on “Million – Al Haramain (review)

  1. Pe mine mirosul de vanilie ma deranjeaza si in prajituri. Anul acesta mai mult ca oricand. Ori am devenit foarte sensibila, ori a iesit pe piata vreun parfum de proasta calitate care a vrajit toate tinerele tarii. Pe oriunde merg, am impresia ca fetele au scapat sticluta cu esenta de vanilie pe haine. :)))
    Ma bucur totusi sa aflu ca exista si parfumuri cu vanilie care nu sunt deranjante…

    Liked by 2 people

    • Aceasta vanilie mi se pare foarte bine dozata. Dupa cum am spus, depinde de gusturi in cazul parfumurilor, cat si de chimia proprie pielii. Chiar sunt curioasa care o fi acel parfum de vanilie care a scapat de sub control, desi ma indoiesc ca este vorba de Million. 🙂

      Liked by 2 people

Leave a Reply

