Vis

O alta creatie proprie, cam din 2001 din cate imi amintesc. 🙂

 

vis1

 

Trec puntea norilor

Şi ceaţa mă învăluie,

O, ţinut al deziluziei!

Ca luminiţe de oţel

Focuri albe străpung eterul.

Sfâşiat e aerul de duhul şovăielii!

Arme-mi sunt numerele

O, ţinut al iluziei!

Săgeată privirea.

Ochii-mi sunt diamante negre, îngheţate,

Foc rece-i privirea mea.

Căci aici demonu-ndoielii îşi făcu sălaşul,

Păianjen eteric prinde-n reţea

Nefericiţii cu focul pâlpâitor.

Ochii se-nchid grei.

Căderea e iminentă, zbor îmi e căderea

Zbor iminent.

One thought on “Vis

Leave a Reply

