Cărţi de la A la Z – Book Tag

alphabet-1207048_960_720

 

Oana de la Crâmpeie de suflet m-a invitat să particip şi eu la acest tag, ceea ce am acceptat cu plăcere. Voi enumera titlurile în ordine alfabetică (câte un titlu pentru fiecare literă, deşi evident că mi-a fost destul de greu să aleg).

 

A – Armata pierdută – Valerio Massimo Manfredi

B –  Brisingr – Cristopher Paolini

C – Calea regilor – Brandon Sanderson

D – Dincolo de timp – O. G. Arion

E – Elantris – Brandon Sanderson

F – Fericire periculoasă –Jo Beverley

G – Grădinile lunii –Steven Erikson

H – Harlequin – Bernard Cornwell

I – Iureşul săbiilor – George Martin

Î – Întoarcerea regelui – J.R.R. Tolkien

J – Jeremy Poldark – Winston graham

K – Khadija – Marek Halter

L – Lacrimile lunii – Nora Roberts

M – Musashi – Eiji Yoshikawa

N – Nataşa, bărbaţii şi psihanalistul – Nataşa Alina Culea

O – O viaţă mai bună – Anna Gavalda

P – Paşi pe nisip – Nancy Thayer

R – Regele furtunilor – Amanda Scott

S – Scandal – Amanda Quick

Ş – Şaman  – Noah Gordon

T – Tunete şi trandafiri – Mary Jo Putney

Ţ – Ţi-am plătit-o – Jane Fallon

U – Un tip mortal – Marian Keyes

V – Vikingii – Frans Bengtsson

Y – Yoga în Upanisad

W – Witcher – Andrzej Sapkowski

Z – Zăpadă în aprilie – Rosamunde Pilcher

6 thoughts on “Cărţi de la A la Z – Book Tag

  1. As prelua si eu tagul dar mi se pare mai greu de facut. Biblioteca mea e destul de mare si mi-ar lua mult timp sa scotocesc prin ea ca sa aleg cartile. Dar mai stii… 🙂 Poate imi fac curaj 🙂

    Like

Leave a Reply

