10 lucruri pe care nu le-am facut pana acum

checklist-2077025_960_720

Iata ca am primit o noua provocare de la Antoaneta! Sa zic zece lucuri pe care nu le-am facut pana acum. Cu mentiunea ca sunt o gramada de lucruri pe care nu le-am facut pana acum, o sa enumar zece care mi-au venit rapid in minte. Pe unele imi doresc sa le fac, pe altele nu tin neaparat. J

 

  1. Nu am zburat cu avionul. Sunt printre putinii adulti din clanul meu care nu a zburat cu avionul. Nu m-a preocupat foarte tare acest aspect, o voi face daca si cand se iveste momentul oportun.
  2. Nu am mers pe role. Desi sotul meu merge pe role, eu nu le am cu genul acesta de activitati pe roti.
  3. Nu am mancat sushi. Si chiar vreau.
  4. Nu am stat la un hotel de 5 stele. Nici asta nu tin neaparat sa fac, nu prea am fite.
  5. Nu am vizitat Tokio. Dar as vrea.
  6. Nu am fost pe Olimpico din Roma. Dar as vrea.
  7. Nu am fost la un concert The Cranberries. As vrea.
  8. Nu am invatat o limba exotica. Ma tenteaza.
  9. Nu am navigat cu un iaht. Doar cu barca sau vaporasul. Ar fi frumoasa o petrecere pe iaht.
  10. Nu am facut paine. Nici cozonac. Am avut o tentativa de pasca. J

 

Sunt foarte multe lucruri de zis pe acest subiect. Ma opresc aici, deocamdata. Va tenteaza aceasta provocare? Va invit sa raspundeti!

10 thoughts on “10 lucruri pe care nu le-am facut pana acum

  1. Pe role nu am mai urcat de cand eram copil. Sunt tentata mai ales ca tatal meu mi-a facut cadou o pereche de role zdravene 🙂 )))
    Am stat la hotel de 5 stele, pacat ca restaurantul nu era de 5 stele. Nu merita efortul.
    Ma bucur enorm ca ai raspuns la provocare! :*
    Succes sa iti indeplinesti dorintele!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

